VUODEN 2023 FESTARIRETKELLE ILMOITTAUTUMINEN ON PÄÄTTYNYT.

Varapaikoista festariretkelle voi kysyä nuorisotyönohjaaja Antti Liistokilta ma 13.11. saakka, yhteystiedot alla.

Tervetuloa mukaan Maata Näkyvissä-festariretkelle!

Suomen Turussa on jälleen luvassa kolme upeaa päivää hyvän musiikin, puhujien, esiintyjien sekä Suomen seurakuntanuorien ja Jumalan kanssa, kun Pohjoismaiden suurimmat kristilliset nuortenfestarit, eli Maata Näkyvissä-festarit järjestetään jo 38. kerran!

Maata Näkyvissä-festarit järjestetään 17.-19.11. ja teemme perinteisen retken festareille Kemijärveltä! Retki toteutetaan to 16. - ma 20.11.2023 välisenä aikana.

Retken hinta on 130€ Kemijärven seurakunnan jäsenille ja se kattaa kaiken tarvittavan (matkan, majoituksen, ruokailut festareilla ja lippupaketin).

Lisätietoja festariretkestä antaa nuorisotyönohjaaja Antti Liistokki (puh. 040 643 2225 tai email antti.liistokki@evl.fi)

Lisätietoja Maata Näkyvissä-festareista saat festareiden verkkosivuilta.