KEMIJÄRVEN SEURAKUNNAN KIRKOLLISET

Su 14.4. messu Kemijärven kirkossa klo 10, liturgina Markku Kanniainen, saarnaa Auli Halme ja kanttorina Raili Vuolo. Streamiä voi katsoa Kemijärven seurakunnan YouTube-kanavalta.

Ti 16.4. Diakonian kahvit ja talkootoiminta klo 12 srk-talon alakerran talkoohuoneessa. Sanan ja rukouksen ilta klo 18.

Ke 17.4. Lähetyksen talkoopiiri srk-talon alakerran talkoohuoneessa klo 12. Kemijärven kirkkokuoron harjoitukset klo 16.30 srk-salissa ja Gospelkuoro klo 18.

To 18.4.Torstaikerho seurakuntasalissa klo 12. Luusuan kappelikuoro klo 15.

Su 21.4. messu Kemijärven kirkossa klo 10, liturgina ja saarnaajana Auli Halme, kanttorina Timo Perkkiö. Streamiä voi katsoa Kemijärven seurakunnan YouTube-kanavalta.

SRK:n seurat klo 13 seurakuntasalissa.

Naisten raamattupiiri srk-talon kokoushuoneessa klo 15.

Ilosanoma-piiri klo 16 seurakuntatalon salissa.

Miesten raamattupiiri klo 18 seurakuntalon alakerran kokoushuoneessa.

Ti 23.4.Tiistaisin klo 12-15 seurakuntatalon alakerrassa talkoohuoneessa Diakonian kahvit (vapaaehtoinen maksu), myynnissä mattoja ja käsitöitä. Otamme myös vastaan arpalahjoituksia ym. käsitöitä myytäväksi, lisäksi saatavilla kudontalankoja vapaaehtoisille kutojille. Keräämme tällä toiminnalla varoja paikallisen diakoniatyön hyväksi lapsiperheille ja vanhuksille. Tervetuloa kohtaamaan, diakonian vapaaehtoiset ja diakonissa Riitta Pitkänen puh. 050 431 5550.

Rukoushetki srk-talolla klo 17.

Sanan ja rukouksen ilta srk-salissa klo 18

Ke 24.4. Lähetyksen talkoopiiri klo 12 srk-talon alakerran talkoohuoneessa.

Tapionniemen seurakuntapiiri klo 13.30.

Kemijärven kirkkokuoron harjoitukset klo 16:30 seurakuntasalissa.

Kemijärven Gospelkuoron harjoitukset klo18 seurakuntasalissa.

To 25.4. Torstaikerho seurakuntasalissa klo 12.

Su 28.4. messu Kemijärven kirkossa klo 10, liturgia ja saarna Markku Kanniainen, kanttori Raili Vuolo, mukana Kirkkokuoro. Streamiä voi katsoa Kemijärven seurakunnan YouTube-kanavalta.

Messu ja kirkkokahvit Luusuan kappelissa klo 13, Kanniainen ja Vuolo, mukana Luusuan Kappelikuoro.

Diakonia

Diakonian vastaanotolle asioimiseen varataan aika puhelimitse, soittoajat ma ja ti klo 9-10 puh. 050 431 5550, poikkeavat ajat ilmoitetaan puhelimen vastaajassa.

Diakonian vapaaehtoistoiminnan maanantaiset kirpputori ja kahvit on lopetettu Tiilipappilassa sisäilmaongelmien vuoksi. Jatkamme tätä toimintaa tiistaisin 09.04. alkaen Diakonian kahvit ja talkootoimintana klo 12-15 srk-talon alakerrassa talkoohuoneessa. Tervetuloa yhteisiin kohtaamisiin, kahvituksista huolehtivat diakonian vapaaehtoiset, tervetuloa myös uudet vapaaehtoiset. Jaettu ilo on moninkertainen ilo! Tied. Riitta Pitkänen puh. 050 431 5550.

LAPSET JA PERHEET

La 20.4. klo 12-14 Lasten ja perheiden pop-up lautapelitempaus seurakuntatalolla (Esaiaksenkatu 2). Tervetuloa viettämään yhdessä hauskaa iltapäivää pelien parissa! Mehutarjoilu!

NUORET

KOULUIKÄISET (7-14 vuotiaat)

Nuokkarilla tiistaisin alakoululaisille Reppukerho, joka kokoontuu klo 14-16. Kerhoon on vapaa pääsy! Lisätietoa ja ilmoittautuminen kerhoon verkossa Reppukerhoon ilmoittautuminen

To 18.4. klo 11.45-12.15 Seurakunnan nuorisotyönohjaaja tavattavissa Hillatien koululla.

To 18.4. klo 16-20 Logos-klubi Nuokkarilla.

La 20.4. klo 18 alkaen nuortenilta Nuokkarilla.

To 25.4. klo 16-20 Logos-klubi Nuokkarilla.

La 27.4. klo 18 alkaen nuortenilta Nuokkarilla.

Seurakunnan kesätyöt:

Seurakunnan kesätyöt haettavana, hakemuslomakkeita saatavana kirkkoherranvirastosta, nettisivuilta tai sähköpostitse tapio.hintikka@evl.fi Haemme kesälle työntekijöitä puutarha- ja kiinteistönhuoltotöihin.

KIRKOLLISET TIEDOT:

Postiosoite: PL 3, 98101 Kemijärvi

Puhelin: 040 867 2703

Sähköposti: kemijarvi.seurakunta@evl.fi

Kemijärven virkatodistus-, sukuselvitys- ja sukututkimustilaukset tilataan Rovanieen alueellisesta keskusrekisteristä.

Linkki Rovaniemen aluekeskusrekisteriin.

Lisätietoa virkatodistuksen tilaamisesta.