KEMIJÄRVEN SEURAKUNNAN KIRKOLLISET

Ti 19.3. Sanan ja rukouksen ilta srk-salissa Esaiaksenkatu 2 klo 18, Markku Kanniainen alustaa palmusunnuntain teemasta ja teksteistä.

Ke 20.3. Lähetyksen talkoopiiri kokoontuu srk-salissa klo 12 myyjäisten järjestelyn merkeissä. Kemijärven kirkkokuoron harjoitukset klo 16.30 srk-salissa. Kemijärven Gospelkuoron harjoitukset klo 18 srk-salissa.

To 21.3. Torstaikerho seurakuntasalissa klo 12. Luusuan kappelikuoro klo 15.

Pe 22.3. Pääsiäismyyjäiset klo 11-14 seurakuntatalolla Esaiaksenkatu 2, myynnissä leivonnaisia, kakkuja, pullaa, pääsiäiskoristeita yms. Tervetuloa kahville!

Su 24.3. Palmusunnuntain messu Kemijärven kirkossa klo 10, saarnaa Suomen raamattuopiston vieraileva pastori Mika Pouke ja liturgina Pentti Tepsa, kanttorina Raili Vuolo. Messun jälkeen kirkkokahvit srk-salissa jatkuen Uusheräyksen päivätilaisuutena teemalla ”Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen”, Eeva ja Mika Pouke, Pentti Tepsa, Hannu Juujärvi ja Harri Savilaakso.

Ma 25.3. Ahtisaarna Kemijärven kirkossa klo 19, Markkku Kanniainen.

Ti 26.3. Sanan ja rukouksen iltaa ei ole, vaan menemme kirkkoon. Kirkossa ahtisaarna klo 19, Markku Kanniainen.

Ke 27.3. Tapionniemen seurakuntapiiri kappelilla klo 14 (Huom. aika). Ahtisaarna Kemijärven kirkossa klo 19, Pentti Tepsa.

To 28.3. Torstaikerho srk-salissa Esaiaksenkatu 2 klo 12. Kiirastorstain messu Luusuan kappelissa klo 17, Tepsa ja Perkkiö. Kiirastorstain messu klo 17 Tapionniemen kappelissa, Lautamo.

Kiirastorstain messu Kemijärven kirkossa klo 19, Lautamo ja Tepsa, Perkkiö.

Pe 29.3. Pitkänperjantain sanajumalanpalvelus Kemijärven kirkossa klo 10, Lautamo ja Perkkiö.

La 30.3. Pääsiäisyön messu klo 23, liturgina Aki Lautamo, saarnaa Pentti Tepsa, kanttorina Timo Perkkiö, musiikkiryhmä Kemppa-Gospel.

Su 31.3. Pääsiäismessu Kemijärven kirkossa klo 10, liturgina Markku Kanniainen, saarnaa Pentti Tepsa, kanttorina Raili Vuolo, Kirkkokuoro.

Räisälän kappelin pääsiäismessu ja kirkkokahvit klo 13, Kanniainen ja Vuolo.

Särkikankaan raamattupiiri seurakuntatalolla klo 17.

Ma 1.4. Toisen pääsiäispäivän messu Kemijärven kirkossa klo 10, liturgia ja saarna Markku Kanniainen, kanttorina Timo Perkkiö.

Luusuan kappelin messu ja kirkkokahvit klo 13, Kanniainen ja Perkkiö.

Ti 2.4. Sanan ja rukouksen ilta srk-salissa Esaiaksenkatu 2 klo 18, Markku Kanniainen alustaa aiheesta: Ylösnousemuksen ihme.

Diakonia

Diakonian vastaanotolle asioimiseen varataan aika puhelimitse, soittoajat ma ja ti klo 9-10 puh. 050 431 5550, poikkeavat ajat ilmoitetaan puhelimen vastaajassa.

To 4.4. klo 18 Hanna Ekola vieraana: SANO SURUASI RAKKAUDEKSI -illassa Kemijärven srk-talolla. Läheisen kuolema on yksi elämän syvimpiä kokemuksia. Mistä löytyisi toivoa surun keskelle? Ajatuksia, runoja ja lauluja. Toivoa surun keskelle. Hanna on kirjoittanut myös useita surua, selviytymistä ja toivoa käsittelevää kirjaa, mm. Sano suruasi rakkaudeksi, Otan osaa suruusi, Sanoja surusta ja toivosta ja uusimpana lapsille suunnattu Surupolku. Näitä kirjo on myös mahdollista illan aikana hankkia itselleen. Tilaisuuden jälkeen kahvitarjoilu. Tied. Riitta Pitkänen puh. 050 431 5550.

Ti 09.04. klo 12 Kemijärven kehitysvammaisten Pääsäiskirkko ja ehtoollinen, jonka jälkeen seurakuntatalolla ohjelmaa ja kirkkokahvit. Ilmoittautumiset ja ruoka-allergiat ke 3.4 mennessä viraston puh. 040 867 2703. Tied. Riitta Pitkänen puh. 050 431 5550.

Ti 09.04. Diakonian vapaaehtoistoiminnan maanantaiset kirpputori ja kahvit on lopetettu Tiilipappilassa sisäilmaongelmien vuoksi. Jatkamme tätä toimintaa tiistaisin 09.04. alkaen Diakonian kahvit ja talkootoimintana klo 12-15 srk-talon alakerrassa talkoohuoneessa. Tervetuloa yhteisiin kohtaamisiin, kahvituksista huolehtivat diakonian vapaaehtoiset, tervetuloa myös uudet vapaaehtoiset. Jaettu ilo on moninkertainen ilo! Tied. Riitta Pitkänen puh. 050 431 5550.

NUORET

KOULUIKÄISET (7-14 vuotiaat)

Nuokkarilla tiistaisin alakoululaisille Reppukerho, joka kokoontuu klo 14-16. Kerhoon on vapaa pääsy! Lisätietoa ja ilmoittautuminen kerhoon verkossa kemijarvenseurakunta.fi/reppukerho

NUORET

Ke 20.3. klo 13:30-14 seurakunnan nuorisotyönohjaaja tavattavissa REDUn Kemijärven toimipisteellä.

To 21.3. klo 11:45-12:15 Seurakunnan nuorisotyönohjaaja tavattavissa Hillatien koululla. Klo 16-20 Logos-klubi Nuokkarilla.

La 23.3. klo 18 alkaen nuortenilta Nuokkarilla.

Ke 3.4. klo 13:30-14 seurakunnan nuorisotyönohjaaja tavattavissa REDUn Kemijärven toimipisteellä.

To 4.4. klo 11:45-12:15 Seurakunnan nuorisotyönohjaaja tavattavissa Hillatien koululla. Klo 16-20 Logos-klubi Nuokkarilla.

La 6.4. klo 18 alkaen nuortenilta Nuokkarilla.

Seurakunnan kesätyöt:

Seurakunnan kesätyöt haettavana, hakemuslomakkeita saatavana kirkkoherranvirastosta, nettisivuilta tai sähköpostitse tapio.hintikka@evl.fi Haemme kesälle työntekijöitä puutarha- ja kiinteistönhuoltotöihin.

Kirkolliset tiedot:

Kuolleet:

Leila Annikki Kellokumpu 83 v.

Kemijärven evankelis-luterilainen seurakunta

Kirkkoherranvirasto avoinna ma-pe klo 9-14

Päivystävä pappi klo 10 -13

Taloustoimisto avoinna ma-pe 9-14

Käyntiosoite: Esaiaksenkatu 2

Postiosoite: PL 3, 98101 Kemijärvi

Puhelin: 040 867 2703

Sähköposti: kemijarvi.seurakunta@evl.fi

Kemijärven virkatodistus-, sukuselvitys- ja sukututkimustilaukset tilataan Rovanieen alueellisesta keskusrekisteristä.

Linkki Rovaniemen aluekeskusrekisteriin.

Lisätietoa virkatodistuksen tilaamisesta.