Kemijärven seurakunnan uusi kirkkoneuvosto kokoontui

Kuvan otti Janne Kaisanlahti.

Kirkkoneuvosto valitsi uuden emäntä-siivoojan edellisen työntekijän jäätyä eläkkeelle. Uudeksi emäntä-siivoojaksi valittiin Riitta Riipinen. Samoin kaksi uutta seurakunnan virkaa avattiin haettavaksi, c-kanttorinvirka sekä varhaisnuorisotyönohjaajan virka. Molempien virkojen hakuaika päätyy 3.3. klo 14.

Eräiden muiden asioiden käsittelyn ohella neuvosto valitsi myös edustajia seurakunnan toimikuntiin sekä kokousedustajia seurakunnan puolesta eri yhteisöihin alkavalle nelivuotiskaudelle. Kirkkoneuvoston edustajaksi julistustoimikuntaan valittiin Tarja Perälä, kasvatustoimikuntaan Anu Kiviniemi ja diakoniatoimikuntaan Arto Pekkala.

Seurakunnan edustajiksi eri yhteisöjen kokouksiin valittiin: Kemijärven yhteismetsään ja Kalliorannan yksityistien kokouksiin Arto Junttila, Kemijärven osakaskuntiin ja säännöstelyn seurantaryhmään Teemu Kostamovaara, seurakunnan omistamien asuntojen asunto-osakeyhtiöihin Sirkka Pikkuvirta, seurakunnan tonttien ja maa-alueien mittaustoimituksiin sekä Ruopsannimeen metsätien tiekunnan kokouksiin Raimo Huczkowski, Ailangan ja Saarijärven metsäteiden tiekunnan kokouksiin Eino Majava sekä Haaparannan yksityistien tiekunnan kokouksiin Anita Ruokamo.

Tue Feb 07 21:46:00 EET 2023